Kutsume kõiki tööandjaid võrgustikukohtumisele – „Ettevõtted ja heategevus – kas kriisi ajal võimalik?“, mis toimub kolmapäeval, 11. novembril, kell 10:00-11:30 Microsoft Teams keskkonnas.
Seminaril saab teada eestlaste vabatahtliku käitumise harjumustest, kuulda ettevõtete kogemuslugusid vabatahtlikust tegevusest ja saab inspiratsiooni, kuidas oma ettevõttega annetamistalgutel kaasa lüüa. Lisaks on kõigil loomulikult võimalik oma muresid ja rõõme jagada ning küsida valdkonnas tegutsejatelt nõu.
Kõnelevad:
Marten Lauri, Siseministeeriumi kodanikuühiskonna ja kohanemispoliitika osakonna nõunik, kes tutvustab vabatahtlikus tegevuses tegutsemise uuringu tulemusi ja annab ülevaate olukorrast ettevõtete seas.
Helen Talalaev, Vabaühenduste liidu liikmete ja võrgustike eest vastutaja, kes tutvustab 1. detsembril toimuvaid annetamistalguid ja võimalusi, kuidas ettevõtted saavad kaasa lüüa. Samuti vastab ta hea meelega küsimustele, millised on vabaühenduste ootused ettevõtetele ja nende vabatahtlikele.
Merje Klopets, Swedbanki koostöösuhete ja toetustegevuste juht, Elo Võrk, Telia Eesti toetustegevuste juht ja Kati Raudsaar, Keskkonnainvesteeringute Keskuse kommunikatsioonijuht jagavad oma organisatsioonide kogemusi keerulisel ajal vabatahtlikku tegevusse ja ajaannetusse panustamisest.
Seminar on kõigile osalejatele tasuta. Sellel osalemiseks palume liikmetel registreerudahiljemalt 10. novembriks SIIN. Seejärel saadame Teile seminaril osalemiseks vajaliku lingi.
Annetame Aega on Eesti Tööandjate Keskliidu ja Swedbanki ühine algatus, mis kutsub tööandjaid andma oma töötajatele aastas ühe tasustatud vaba päeva, et töötajad kasutaksid seda heategevuse tegemiseks.
Parima kasutuskogemuse pakkumiseks kasutame seadme teabe salvestamiseks ja/või juurdepääsemiseks selliseid tehnoloogiaid nagu küpsised. Nende tehnoloogiatega nõustumine võimaldab meil töödelda andmeid, nagu sirvimiskäitumine või kordumatud ID-d sellel saidil. Nõusoleku mitteandmine või nõusoleku tagasivõtmine võib teatud funktsioone ja funktsioone negatiivselt mõjutada.
Funktsionaalsed
Always active
Tehniline salvestus või juurdepääs on tingimata vajalik selleks, et võimaldada abonendi või kasutaja poolt selgesõnaliselt taotletud konkreetse teenuse kasutamist või ainsa eesmärgiga edastada sidet elektroonilise sidevõrgu kaudu.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistika
Tehniline salvestusruum või juurdepääs, mida kasutatakse eranditult statistilistel eesmärkidel.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Turundus
Tehniline salvestusruum või juurdepääs on vajalik kasutajaprofiilide loomiseks reklaami saatmiseks või kasutaja jälgimiseks veebisaidil või mitmel veebisaidil sarnastel turunduseesmärkidel.